بهترین وکیل خیانت در امانت مشهد | 09155129243 | بهترین وکیل در مشهد

بهترین وکیل خیانت در امانت مشهد

بهترین وکیل خیانت در امانت مشهد


بهترین وکیل خیانت در امانت مشهد

ارتباط با بهترین وکیل خیانت در امانت در مشهد 09155129243

خیانت چیست ؟

خیانت به معنای پیمان شکنی و نقض عهد و بی وفایی به امانتداری و… می باشد و امانت هم به اصطلاح به معنای مالی است که به صورت یکی از عقود امانی به صورت حکم قانون نزد شخصی دیگر باشد . خیانت در امانت نیز بدین معناست: استعمال و یا تلف ، تصاحب و یا مفقود کردن مال که از طرف مالک آن مال به کسی دیگر سپرده شده است که همراه با سوء نیت باشد.

سوال – خیانت در امانت

محمد که شخصی بی سواد است برای برداشتن وجه از عابر بانک به اکبر که دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی است کارتش را می سپارد و به وی می گوید از کارتم مبلغ سیصد هزار تومان برایم برداشت کن رمز کارت را هم به اکبر می دهد .

بهترین مقاله های کیفری 

بهترین وکیل خیانت در امانت مشهد

بهترین وکیل در مشهد

اکبر ضمن اینکه مبلغ سیصد هزار تومان برای صاحب کارت برداشت می کند مبلغ سه میلیون تومان از وجه کارت را هم به یکی از کارتها ی خودش منتقل می کند پس از گذشت دو هفته محمد متوجه می شود که مبلغ سه میلیون تومان از وجه کارتش به کارت شخص دیگری منتقل شده است با پی گیری انجام می دهد متوجه عمل اکبر می شود و از وی تقاضا می کند که وجه را به او بر گرداند ولی وی اظهار بی اطلاعی می کند و نهایتا محمد مجبور می شود از طریق دادسرا اقدام به شکایت علیه اکبر نماید اتهام و مجازات اکبر و همچنین دادگاه صالح را بررسی نماید .

بهترین وکیل خیانت در امانت مشهد

برترین وکیل در مشهد

پاسخ وکیل 

در پاسخ سوال فوق با توجه به اینکه محمد شخص اکبر را امین دانسته و به وی اعتماد نموده است لذا کارت و رمز را در اختیارش قرار داده تا او اقدام به برداشت وجه به مبلغ سیصد هزار تومان برای محمد نماید اما اکبر از اعتماد او سوء استفاده نمود و علاوه بر مبلغ نقدی مبلغ سه میلیون تومان هم به کارت خودش منتقل نموده است لذا اتهام وی خیانت در امانت است و برابر قانون مجازات اسلامی – بخش تعزیرات به حبس از 6 ماه تا 3 سال محکوم خواهد شد .

بهترین وکیل خیانت در امانت مشهد

وکیل خوب در مشهد

دادگاه صالح برای جرم خیانت در امانت 

جرم خیانت در امانت مطابق ماده 19 قانون مجازات اسلامی از جمله جرایم درجه 5 می باشد که صلاحیت رسیدگی به این جرایم با محاکم کیفری 2 محل وقوع جرم است و رای دادگاه کیفری 2 ظرف بیست روز قابل تجدید نظر در دادگاه تجدید نظر همان استان است . خیانت در امانت از جرایم غیر قابل گذشت است و رضایت شاکی فقط باعث تخفیف مجازات مجرم خواهد شد

ثنا وکیل بهترین وکلای متخصص را در زمینه های مختلف در اختیار شما قرار می دهد 09155129243 و 09306924956

برای وکالت پرونده تان به گروه وکلای توانا و گروه وکلای عدالت جو مراجعه نمایید

امتیاز این مقاله :
به این مقاله چه امتیازی می دهید؟
[جمع امتیازات: 2 امتیاز شما: 5]

دپارتمان کیفری

برترین وکیل در مشهدبرترین وکیل مشهدبهترین وکیل خیانت در امانت در اصفهانبهترین وکیل خیانت در امانت در اهوازبهترین وکیل خیانت در امانت در تهرانبهترین وکیل خیانت در امانت در رشتبهترین وکیل خیانت در امانت در ساریبهترین وکیل خیانت در امانت در سمنانبهترین وکیل خیانت در امانت در شیرازبهترین وکیل خیانت در امانت در قزوینبهترین وکیل خیانت در امانت در قمبهترین وکیل خیانت در امانت در مشهدبهترین وکیل خیانت در امانت در همدانبهترین وکیل خیانت در امانت مشهدبهترین وکیل در مشهدبهترین وکیل مشهدقویترین وکیل در مشهدقویترین وکیل مشهدوکیل خوب در مشهدوکیل خوب مشهدوکیل در مشهدوکیل مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + پانزده =