جرم اداره مرکز فساد در تهران | جرم اداره مرکز فساد در مشهد

جرم اداره مرکز فساد در تهران

جرم اداره مرکز فساد در تهران


 جرم اداره مرکز فساد در تهران

برای درخواست جرم اداره مرکز فساد در تهران با شماره های 09306924956  – 09155129243 تماس بگیرید.

ویدئوی جرایم منافی عفت و اداره مرکز فساد با توضیح وکیل پایه یک دادگستری

 

 

جرایم منافی عفت

جرم رابطه نامشروع :

رابطه نامشروع یکی از جرایم منافی عفت است که برابر قانون مجازات اسلامی تا 99 ضربه شلاق تعزیری مجازات آن است. رابطه ای غیر شرعی بین زن و مردی که شرعا بر هم حرام هستند غیر از عمل زنا .

صلاحیت محاکم و دادسرا :

دادسرا صلاحیت رسیدگی به این جرم را ندارد. دادگاه کیفری دو شهرستان صلاحیت رسیدگی به این جرم را دارد . وکیل اداره مرکز فساد در تهران رای صادره قابل تجدید نظر است . قاضی دادگاه نیز در رسیدگی به این جرایم محدودیت هایی دارند خصوصا در رابطه با کشف جرم خیلی تجسس نمی کنند .قانون آیین دادرسی کیفری تحقیق در جرایم منافی عفت را ممنوع اعلام نموده مگر در جرایم مشهود که آنهم توسط شخص قاضی دادگاه تحقیقات انجام خواهد شد . بنابراین تحقیقات توسط قضات دادسرا از جمله بازپرس و دادیار و دادستان و معاونین ایشان در این جرایم ممنوع است و به زبان ساده تر دادسرا حق انجام تحقیقات در جرایم منافی عفت را ندارد و این جرایم مستقیما در دادگاه کیفری مطرح و رسیدگی میشود.

جرم اداره مرکز فساد در تهران

برترین وکیل در مشهد

دادگاه صالح : 

دادگاه صلاحیتدار به جرم رابطه نامشروع دادگاه کیفری دو شهرستان است مشروط بر اینکه مادون زنا باشد یا اینکه زنا غیر محصنه باشد این دادگاه به ریاست یک قاضی موضوع را رسیدگی و رای صادر می کند . رای صادره در این خصوص ظرف بیست روز قابل تجدیدنظر خواهی در دادگاههای تجدید نظر استان است . رای دادگاه تجدید نظر که با حضور دو قاضی تشکیل و رای صادر می شود قطعی است .

صلاحیت رسیدگی به زنای به عنف و زنای محصنه :

این جرایم از جمله جرایمی است که مستقیما در صلاخیت دادگااه های کیفری یک است اگر در رابطه ای ، احدی از طرفین ادعای زنای محصنه داشته باشد، پرونده به دادگاههای کیفری یک ارجاع می شود  با این حال اگر داداههای کیفری یک آنرا در صلاحیت دادگاههای کیفری دو بدانند مکلف به رسیدگی هستنذ . این همان صلاحیت اضافی است که برای دادگاههای کیفری یک توسط قانون کذار در نظر گرفته شده است .

اما در زنای محصنه یا زنا به عنف که مجازات درجه یک دارد در صلاحیت دادگاه کیفری یک است که رای آن قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است .

نمونه ای از آرای محاکم بدوی و تجدید نظر در ذیل ذکر شده است .

شاکی:

خانم خ م فرزند ع  با وکالت خانم م ر  فرزند ع  به نشاني خراسان رضوي – مشهد

متهمین:

1. آقای م ج  فرزند م به نشاني خراسان رضوی – مشهد بلوار نماز – ۲ . خانم ف س  فرزند م ع  با وکالت خانم س  ص ش فرزند ا به نشاني بلوار سجاد

وکیل اداره مرکز فساد در تهران

برترین وکیل در مشهد

برترین وکیل در مشهد

جرم اداره مرکز فساد در تهران

رای دادگاه

در خصوص اتهام اقای م ج  فرزند م … ساله فاقد سابقه کیفری و خانم ف س  فرزندم ع … ساله دایر بر رابطه نامشروع غير از زنا بشرح شکایت شاکیه دادگاه با عنایت به محتویات پرونده وتحقيقات انجام شده و تصویر پیامکها وعکسهای ارائه شده از سوی شاكيه و اظهارات گواهان و دفاعيات بلا وجه متهمین و سایر قراین و امارات موجود در پرونده دادگاه توجه اتهام را محرز تشخیص و مستندا به ماده 673 قانون مجازات اسلامی از کتاب پنجم تعزیرات هریک از متهمین را به 85 ضربه شلاق تعزیری محکوم می نماید رای صادره حضوری و ظرف مدت بیست روز از ابلاغ قابل اعتراض از سوی طرفین در دادگاه تجدید نظر استان خراسان رضوی می باشد

رئیس شعبه 112 دادگاه کیفری دو مشهد                             

پرونده کلاسه 9709987591200009 شعبه 33 دادگاه تجدیدنظر استان خراسان رضوي تصمیم نهایی شماره 9709977608301584

تجدیدنظرخواه ها :

  1. آقای م – ج  فرزند  م  با وکالت آقای  فرزند غ به نشاني مشهد
  2. خانم ف س فرزند م ع با وکالت خانم س ص ش فرزند ا  به نشاني استان خراسان رضوي – شهرستان مشهد

تجدیدنظرخواندہ:

خانم خ م فرزند ع  با وکالت خانم م ر  فرزند ع به نشاني  خراسان جنوبی

جرم اداره مرکز فساد در تهران

وکیل خوب در مشهد

خلاصه جریان پرونده 

آقای م ج  فرزند م  و خانم ف س فرزند م ع  به اتهام رابطه نامشروع بر اساس شکایت خانم  خ  م فرزند ع ، به دادگستری مشهد، تحت تعقیب قرار گرفته اند و پرونده برای رسیدگی به شعبه 112 دادگاه کیفری دو مشهد ارجاع که با رسیدگی لازم حکم بر محکومیت هریک از متهمان به تحمل هشتاد و پنج ضربه شلاق تعزیری صادر و پس از ابلاغ دادنامه  ( وکیل رابطه نامشروع در مشهد ) به شماره 9709977591200843 مورخ 27/ 6/ 1397 نسبت به آن از ناحيه محكوم عليه با وکالت آقای ع ش  و از ناحيه محكوم عليها با وكالت خانم س ص ش در مهلت قانونی تجدید نظر خواهی و پرونده به محاکم تجدید نظر استان خراسان رضوی ارسال و به این شعبه ارجاع که با تعیین وقت، دعوت وتشکیل جلسه رسیدگی شد.

رای دادگاه

تجدید نظرخواهی آقای م ج  فرزند م  با وکالت آقای ع ش و تجديد نظر خواهی خانم ف س  فرزند م ع  با وکالت خانم س ص ش  نست به دادنامه شماره 9709977591200843 مورخ 27/ 6/ 1397شعبه 112 دادگاه کیفری دو مشهد که به موجب آن به اتهام رابطه نامشروع، هریک به تحمل هشتاد و پنج ضربه شلاق تعزیری محکوم شده اند، وارد نیست و با هیچ یک از بندهای ماده 434 قانون آئین دادرسی انطباق ندارد زیرا رای وفق موازین وطبق تحقيقات ومحتویات پرونده صادر شده

جرم اداره مرکز فساد در تهران

جرم اداره مرکز فساد در تهران

وکیل در مشهد

( وکیل رابطه نامشروع در مشهد )

و از قرائن و شواهد موجود ومبتنی بر تحقیقات صورت گرفته و با ملاحظه مفاد پیامک های مورد استناد و تصویر مشترک ارائه شده که حکایت از مراودات و معیت متهمان دارد و با توجه به مفاد مکالمه طرفین که مکتوب گردیده، علم عادی بر ارتکاب بزه منتسب حاصل می شود و از سوی تجدید نظرخواهان یا وکلایشان دراین مرحله از رسیدگی دلیل موجهی که موجب تزلزل در اساس رای شود، ابراز نشده و در مجموع دفاعیات موجه نیست فلذا دادگاه به استناد بند الف ماده 455 قانون آئین دادرسی کیفری ، وبا افزودن ماده 211 قانون مجازات اسلامی به متن رای و ضمن رد تجدیدنظرخواهی ، رای تجدیدنظرخواسته را در نتیجه تایید می نماید. این رای قطعی است. ( وکیل اداره مرکز فساد در تهران  )

رئیس شعبه سی و سوم دادگاه تجدید نظر استان خراسان رضوی – مستشار دادگاه

سئوال :

اگر خانم متاهلی با یه مرد مجرد در ارتباط باشد و همسرش از متن پیامهای آنها در تلگرام اسکرین شات گرفته باشه و بعد کل پیامها پاک شده و فقط اسکرین شات ها باقی بماند بار هم امکان اثبات این رابطه و رابطه نامشروع وجود دارد یعنی همسر این خانم میتونه متن تلگرام مربوط به چند ماه پیش را دوباره بازیابی کنه ؟

پاسخ :

همسر خانم برای اثبات رابطه نامشروع با استناد به اسکرین شات ها می بایست ثابت کند که این پیامها توسط خانم ارسال شده یعنی متهم این پیام ها را از گوشی خود ارسال کرده واسکرین شات ها ساختگی نیست که اثبات این امر که پیام ها توسط خانم ارسال شده و مهم استناد این اسناد به طرف است که اثبات این امر با شاکی ست و اسکرین شات به تنهایی به هیچ عنوان اثبات کننده هیچ جرمی نیست مهم اثبات استناد آن ها به طرف است . ضمن اینکه رابطه نامشروع یک ابطه فیزیکی دو طرفه است و به صرف پیام رابطه نامشروع اثبات نمی شود مگر اینکه ازمتن پیامک ها یک رابطه فیزیکی به اثبات برسد .

برای معرفی وکیل جرم اداره مرکز فساد در تهران و سراسر ایران با ثنا وکیل تماس بگیرید 09155129243

ثنا وکیل سامانه معرفی وکیل متخصص در امور کیفری و حقوقی و خانواده در سراسر ایران 09306924956

ویدئوی معرفی سامانه ثنا وکیل با توضیح وکیل پایه یک دادگستری

 

 ثنا وکیل بهترین وکلای متخصص را در زمینه های مختلف در اختیار شما قرار می دهد 09155129243 و 09306924956

ارکان تشکیل‌دهنده جرم دایرکردن مرکز فساد یا فحشا:

رکن مادی

رکـن مادی این جرم عبارتند از تأسیس و اداره‌کردن محلی است که در آن فساد و فحشا ترویج و انجام می‌شود.

رکن معنوی

رکـن معنوی این جرم از سوءنیت عام برای ترویج اعمال ضداخلاق و عفت تشکیل می‌شود. از

تعبیر «دایر یا اداره کند» ضرورت وجود عمد در اشاعه فحشا در ارتکاب جرم روشن می‌شود

لزوم استمرار جرم فراهم کردن موجبات فساد و فحشاء :

با برداشت از ماده 639 قانون مجازات الامی، از نظر ما جرم فراهم کردن موجبات فساد و فحشاء با یک بار

یا دو بار محقق نمی شود و باید این موضوع استمرار داشته باشد

امتیاز این مقاله :
به این مقاله چه امتیازی می دهید؟
[جمع امتیازات: 2 امتیاز شما: 5]

دپارتمان کیفری

بهترین اداره مرکز فساد در تهرانبهترین وکیل برای فساد تهرانبهترین وکیل برای فساد در تهرانبهترین وکیل رابطه نامشروع در تهرانبهترین وکیل نامشروع تهرانوکیل اداره مرکز فساد در تهرانوکیل جرم رابطه نامشروع تهرانوکیل جرم رابطه نامشروع در تهرانوکیل خوب برای جرم فساد تهرانوکیل خوب برای جرم فساد در تهرانوکیل خوب رابطه نامشروع تهرانوکیل خوب رابطه نامشروع در تهرانوکیل خوب فساد تهرانوکیل خوب فساد در تهرانوکیل رابطه نامشروع تهرانوکیل رابطه نامشروع در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پنج =