وکیل اثبات عقد شرکت مشهد | 09155129243 | نمونه رای دادگاه

 وکیل اثبات عقد شرکت مشهد

 وکیل اثبات عقد شرکت مشهد


 وکیل اثبات عقد شرکت مشهد

تماس مستقیم با وکیل اثبات عقد شرکت مشهد و وکیل تقسیم سهم الشرکه مشهد  با تلفن 09155129243 و 09306924956

عقد شرکت یک عقد جایز است که طرفین یا یکی از آنها هر زان بخواهند می توانند عقد را فسخ کنند

تقسیم سهم الشرکه

چکیده دادنامه 

در شرکت مدنی، هر شریک می‌تواند بدون رضایت سایر شرکا، سهم الشرکه خود را منتقل به غیر نماید.

مستندات

تاریخ رای نهایی:
1392/12/12
شماره رای نهایی: 9209970220101718

وکیل اثبات عقد شرکت مشهد  

مطالعه مطالب حقوقی سایت گروه وکلای توانا مشهد

رای بدوی

در خصوص دعوی آقای ع.الف. به‌طرفیت غ.ف. با وکالت الف.ن. به خواسته مطالبه مبلغ 000/520/735 ریال سهم الشرکه از قیمت و هزینه‌های حمل‌ونقل و عوارض گمرکی مقدار 56 تن کالا که از کشور عراق خریداری‌شده است بدین شرح که خواهان و خوانده و یک نفر تبعه عراقی بنام الف.ش. در سال 83 تصمیم به خرید 60 تن کالا از کشور عراق می‌گیرند در این مشارکت هریک از دو نفر خواهان و تبعه عراقی مبلغ پنجاه میلیون تومان و خوانده مبلغ چهل‌ و پنج میلیون تومان سرمایه‌گذاری می‌نمایند که در این میان مبلغ 000/000/62 تومان بابت انتقال طلب شریک سوم (الف.ش.) و خرید کالاهای تحویل‌شده.

به خوانده و نیز مبلغ یک‌صد و پانزده میلیون ریال بابت هزینه‌های حمل و عوارض گمرکی پرداخت‌شده است درحالی‌که خوانده دعوی صرفاً منکر ادعای خواهان است و دلیل کافی در جهت ردّ ادعای خواهان ابراز نکرده و از طرفی حسب محتویات پرونده کلاسه84/191/79 و نیز دادنامه شماره 565-31/5/89 شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان تهران شراکت خواهان و الف.ش. به میزان دوسوم ازیک‌طرف و خوانده دعوی به میزان یک‌سوم از طرف دیگر به اثبات رسیده است

وکیل اثبات عقد شرکت مشهد  

مطالعه آرای شعب دیوان عالی کشور و برخی دادگاهها در سایت گروه وکلای عدالت جو مشهد

بهترین وکیل ارث در مشهد

بهترین وکیل ارث در مشهد

دعوای خواهان

علی‌هذا دعوی خواهان صحیح و ثابت تشخیص داده و مستنداً به ماده 589 قانون مدنی و ماده 198 آیین دادرسی مدنی حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ 000/520/735 ریال بابت اصل خواسته و نیز به‌موجب ماده 515-519 آیین دادرسی مدنی وی را به پرداخت هزینه دادرسی به میزان 400/660/14 ریال و حق‌الوکاله وکیل مطابق تعرفه قانونی در حق خواهان محکوم می‌گردد همچنین به پرداخت خسارت تأخیر تأدیه از تاریخ تقدیم دادخواست لغایت اجرای حکم براساس شاخص بانک مرکزی در حق خواهان محکوم می‌نماید رأی صادره حضوری و قابل‌ تجدیدنظرخواهی است. 

رئیس شعبه 180 دادگاه عمومی حقوقی تهران

وکیل اثبات عقد شرکت مشهد  

رای دادگاه تجدید نظر

تجدیدنظرخواهی آقای غ.ف. به‌طرفیت آقای ع.الف. از دادنامه شماره 909 -30/11/89 شعبه 180 دادگاه عمومی حقوقی تهران که به‌موجب آن نامبرده محکوم به پرداخت 000/520/735 ریال بابت اصل خواسته و پرداخت خسارت تأخیر تأدیه و دادرسی گردیده است موجه و وارد تشخیص داده نمی‌شود زیرا از عطف توجه به اظهارات طرفین و نیز سوابق رسیدگی و کسب نظر کارشناس براساس مستندات اقامه‌شده از سوی آنان، مشارکت مدنی فی‌مابین متداعیین و تبعه عراقی بنام الف.ش. در سال 83 در واردات کالا از کشور عراق محرز و مسجل است و با توجه به انتقال سهم الشرکه عراقی به آقای ع.الف. مطابق مستندات اقامه‌شده که مصون از ایراد و تعرض باقیمانده است.

و لحاظ اینکه در مشارکت مدنی هر یک از شرکا می‌تواند بدون رضایت سایر شرکا سهم الشرکه خود را به دیگری انتقال دهد و نیز لحاظ نظریه کارشناسی، دادنامه تجدیدنظر خواسته با رعایت اصول و قواعد دادرسی اصدار یافته است ایراد و اعتراض موجه و مدللی که موجبات نقض آن را فراهم آورد به عمل نیامده است به استناد ماده 358 از قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی ضمن ردّ تجدیدنظرخواهی دادنامه تجدیدنظر خواسته را تأیید و استوار می‌گرداند. رأی صادره قطعی است. وکیل اثبات عقد شرکت مشهد  –  وکیل تقسیم سهم الشرکه مشهد

مستشاران شعبه 1 تجدیدنظر استان تهران

منبع:پژوهشگاه قوه قضائیه

وکیل حقوقی شرکت و وضعیت شریکان مأذون

وکیل عقد شرکت ابراز داشته: اگر چند شریک، مامور اداره شرکت گردند، حدود اذن و رابطه مدیران با یکدیگر به یکی از سه صورت ذیل خواهد بود:

١_ استقلال هر یک از مدیران

در این حالت، هر شریک مأذون، که در واقع مدیر است، حق دارد بصورت جداگانه تصمیم گرفته، اجرا نماید و به همکاری دیگران هم نیاز نداشته باشد.

٢_ اجتماع مدیران

به دلیل اذن اجتماعی که به مجموع مدیران داده شده است، لذا عمل هیچ یک به تنهایی موثر نبوده بلکه باید به اجتماع، تصمیم بگیرند و اجرا نمایند.

٣_ حالت اطلاق

در صورتیکه دو یا چند شریک بطور اطلاق مأذون در اداره شرکت شوند، اصل این است که آنان به اجتماع عمل نمایند. وکیل عقد شرکت در جهت ارائه توضیح بیشتر بیان میدارد: اعطای اذن از سوی سایر شرکا به شرکایی که قرار است امر مدیریت را به عهده بگیرند، اگر همراه با هیچگونه قید و شرطی نباشد، حمل بر اطلاق شده و به جهت رعایت قدر متقین ، میبایست اذن ایشان حمل بر اجتماع گردد. زیرا مأذون بودن انفرادی نیاز به تصریح و اشتراط دارد.

امتیاز این مقاله :
به این مقاله چه امتیازی می دهید؟
[جمع امتیازات: 2 امتیاز شما: 5]

دپارتمان کیفری

بهترین وکیل اثبات عقد شرکت در مشهدبهترین وکیل اثبات عقد شرکت مشهدبهترین وکیل در مشهدبهترین وکیل مشهدوکیل اثبات عقد شرکت اسفراینوکیل اثبات عقد شرکت اصفهانوکیل اثبات عقد شرکت بجنوردوکیل اثبات عقد شرکت تایبادوکیل اثبات عقد شرکت تبریزوکیل اثبات عقد شرکت تربتوکیل اثبات عقد شرکت تهرانوکیل اثبات عقد شرکت دامغانوکیل اثبات عقد شرکت در اراکوکیل اثبات عقد شرکت در اسفراینوکیل اثبات عقد شرکت در اصفهانوکیل اثبات عقد شرکت در بجنوردوکیل اثبات عقد شرکت در تایبادوکیل اثبات عقد شرکت در تبریزوکیل اثبات عقد شرکت در تربتوکیل اثبات عقد شرکت در تهرانوکیل اثبات عقد شرکت در دامغانوکیل اثبات عقد شرکت در رشتوکیل اثبات عقد شرکت در زنجانوکیل اثبات عقد شرکت در ساریوکیل اثبات عقد شرکت در سبزواروکیل اثبات عقد شرکت در سرخسوکیل اثبات عقد شرکت در سمنانوکیل اثبات عقد شرکت در شاهرودوکیل اثبات عقد شرکت در شیرازوکیل اثبات عقد شرکت در شیروانوکیل اثبات عقد شرکت در طرقبه شاندیزوکیل اثبات عقد شرکت در فاروجوکیل اثبات عقد شرکت در قزوینوکیل اثبات عقد شرکت در قموکیل اثبات عقد شرکت در قوچانوکیل اثبات عقد شرکت در کاشمروکیل اثبات عقد شرکت در کرجوکیل اثبات عقد شرکت در کرمانوکیل اثبات عقد شرکت در کرمانشاهوکیل اثبات عقد شرکت در کلاتوکیل اثبات عقد شرکت در گرگانوکیل اثبات عقد شرکت در گنبدوکیل اثبات عقد شرکت در مشهدوکیل اثبات عقد شرکت در نیشابوروکیل اثبات عقد شرکت در همدانوکیل اثبات عقد شرکت رشتوکیل اثبات عقد شرکت زنجانوکیل اثبات عقد شرکت ساریوکیل اثبات عقد شرکت سبزواروکیل اثبات عقد شرکت سرخسوکیل اثبات عقد شرکت سمنانوکیل اثبات عقد شرکت شاهرودوکیل اثبات عقد شرکت شیرازوکیل اثبات عقد شرکت شیروانوکیل اثبات عقد شرکت طرقبه شاندیز وکیل اثبات عقد شرکت در مشهدوکیل اثبات عقد شرکت فاروجوکیل اثبات عقد شرکت قزوینوکیل اثبات عقد شرکت قموکیل اثبات عقد شرکت قوچانوکیل اثبات عقد شرکت کاشمروکیل اثبات عقد شرکت کرجوکیل اثبات عقد شرکت کرمانوکیل اثبات عقد شرکت کرمانشاهوکیل اثبات عقد شرکت کلاتوکیل اثبات عقد شرکت گرگانوکیل اثبات عقد شرکت گنبدوکیل اثبات عقد شرکت مشهدوکیل اثبات عقد شرکت نیشابوروکیل اثبات عقد شرکت همدانوکیل خوب اثبات عقد شرکت در مشهدوکیل خوب اثبات عقد شرکت مشهدوکیل خوب در مشهدوکیل خوب مشهدوکیل در مشهدوکیل مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 16 =