رای دادگاه طلاق توافقی در مشهد | 09306924956 | وکیل طلاق توافقی در مشهد

رای دادگاه طلاق توافقی در مشهد

رای دادگاه طلاق توافقی در مشهد


رای دادگاه طلاق توافقی در مشهد

شماره دادنامه : 140125390008432811

تاریخ تنظیم : 1401/07/30

شعبه رسیدگی کننده : شعبه 16 دادگاه خانواده مجتمع قضایی شهید مطهری شهرستان مشهد مقدس

رای دادگاه :

به نام خدا و با صلوات بر رسول گرامی اسلام و آل اطهار ایشان ( ص ) در خصوص دعوی خانم ر. م فرزند ….. به طرفیت آقای ع . ز فرزند …… با وکالت مع الواسطه ی آقای عباس شیروی ، به خواسته ی طلاق که زوجه و وکیل مع الواسطه ی زوج آن را به استناد وکالتنامه ی اعطانی از سوی زوج ، به زوجه ، به صدور گواهی عدم امکان سازش جهت انجام طلاق توافقی تغییر داده اند ،

نظر به محتویات پرونده و سند نکاحیه ی شماره ی ………… ،

سند شناسایی زوجه و وکالتنامه ی بلا عزل اعطائی از سوی زوج به زوجه به شماره ی 00000000 دفترخانه ی اسناد رسمی شماره ی 290 شهرستان مشهد که به موجب آن زوج به زوجه در جهت اقدام به طلاق وکالت بلاعزل داده ، بگونه ای که نیاز به حضور خود او نمی باشد و زوجه می تواند با انتخاب وکیل در این خصوص اقدام نماید و اینکه تلاش دادگاه در جهت انصراف آنها مبنی بر ایجاد سازش و اصلاح ذات البین مثمر ثمر واقع نگردیده و زوجه و وکیل مع الواسطه ی زوج اصرار بر جدایی دارند زوجین در دوران عقد بسر می برند و زوجه دوشیزه است .

رای دادگاه طلاق توافقی در مشهد

رای دادگاه طلاق توافقی در مشهد

رای دادگاه طلاق توافقی در مشهد

نمونه دادخواست ها و لوایح در سایت گروه وکلای توانا را اینجا ببینید

مهریه اش 114 سکه است که ذمه ی زوج را به موجب سند رسمی قبلا از تمام آن در قبال ابراء نموده وکیل مع الواسطه ی زوج از ناحیه ی او با طلاق موافقت می نماید . لذا دادگاه باستناد مواد 26 و 34 از قانون حمایت خانواده مصوب 1391/12/01 مبادرت به صدور گواهی عدم امکان سازش می نماید . کلیه ی دفاتر رسمی طلاق با رعایت جهات شرعی ماذون در اجرای صیغه ی طلاق بائن غیر مدخوله می باشند و حضور زوجه در دفتر طلاق به تنهایی کفایت می کند و نیازی به حضور زوج یا وکیل مع الواسطه ی او نمی باشد .

اعتبار این گواهی از تاریخ ابلاغ سه ماه است

و چنانچه ظرف مهلت مذکور نسبت به اجرای آن اقدام نگردد ،

ملغی الاثر و کان لم یکن می باشد . و با توجه به اینکه در متن وکالتنامه اختیار اسقاط خق تجدیدنظر و فرجام خواهی به زوحه واگذار گردیده ، زوجه و وکیل مع الواسطه ی زوج حق تجدیدنظر و فرجام خواهی را از خود سلب و ساقط نموده اند . رای صادره قطعی می باشد .

رئیس شعبه ی 16 دادگاه خانواده ی مشهد

تصمیم دادگاه خانواده در رسیدگی به درخواست طلاق توافقی :

در طلاق توافقی طرفین یعنی زوج و زوجه در تمام موارد اعم از حضانت طفل و حقوقات مالی زوجه و سایر موارد توافق داشته باشند و هیچ موضوعی را در پرونده طلاق توافقی در مشهد دادگاه تصمیمی یک طرفه نمی گیرد و فقط به طلاق توافقی و درخواست آن از سوی زوج و زوجه رسیدگی می نماید و نهایتا توافقات را درج و با طلاق توافقی و ثبت آن موافقت می نماید و طرفین با رای صادره مجازند به منظور طلاق توافقی به یکی  از دفاتر رسمی طلاق مراجعه و طلاق توافقی را جاری و ثبت نمایند .

اختلاف طرفین طلاق توافقی در جلسه دادگاه :

اگر طرفین دادخواست طلاق توافقی تسلیم کنند ولی در جلسه دادگاه بر روی برخی

موارد اختلاف داشته باشند دادگاه قرار عدم استماع دعوای طلاق توافقی را صادر می نماید . طرفین مجددا می توانند دعوای طلاق توافقی را مطرح کنند و در صورت توافق دادگاه خواسته آنان را اجابت خواهد نمود.

چهار راه و دلیل برای درخواست طلاق از طرف زن :

1 – طلاق توافقی ( در ایمورد از طلاق زن نیز به همراه مرد باید برای امر طلاق توافق داشته باشد)

2 – وکالت در طلاق

3 – اثبات عسر و حرج توسط زن

4 – اثبات یکی از شروطی که در عقدنامه ( سند ازدواج) قید شده است .

تماس مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری 09155129243 و 09306924956

امتیاز این مقاله :
به این مقاله چه امتیازی می دهید؟
[جمع امتیازات: 3 امتیاز شما: 5]

نمونه آراء و لوایح

رای دادگاه در باره طلاق توافقیرای دادگاه در مورد طلاق توافقیرای دادگاه طلاق توافقیرای دادگاه طلاق توافقی در مشهدرای دادگاه طلاق توافقی مشهدطلاق توافقی فوریطلاق توافقی فوری در مشهدطلاق توافقی فوری مشهدنمونه رای دادگاه در باره طلاق توافقینمونه رای دادگاه در مورد طلاق توافقینمونه رای دادگاه طلاق توافقینمونه رای دادگاه طلاق توافقی در مشهدنمونه رای دادگاه طلاق توافقی مشهدوکیل طلاق توافقی در مشهدوکیل طلاق توافقی فوریوکیل طلاق توافقی مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هفت =