وکیل طلاق خلعی در مشهد | 09306924956 | وکیل خوب مشهد

وکیل طلاق خلعی در مشهد

وکیل طلاق خلعی در مشهد


وکیل طلاق خلعی در مشهد

تماس مستقیم با بهترین وکیل طلاق خلعی در مشهد 09155129243 و 09306924956

انواع طلاق

به طور کلی طلاق بر دو نوع است :

طلاق بائن و طلاق رجعی

طلاق خلعی :

طلاق خلعی یکی از مصادیق طلاق بائن است . و وقتی که زن از شوهر کراهت دارد مالی را به وی بذل نموده و طلاق خلعی می گیرد.

به عبارت دیگر مفهوم طلاق خلع آن است که زن به هر دلیلی نخواهد با شوهرش به زندگی مشترک ادامه بدهد ، و زن برای اینکه بتواند طلاق بگیرد ، برای راضی کردن شوهر به طلاق مقداری مال به همسرش میدهد .

طلاق رجعی :

در طلاق رجعی در مدتی که زن در عده به سر می برد ، مرد حق رجوع به زن را دارد به همین دلیل قانونگذار این نوع طلاق را رجعی نامیده است . یکی از آثاری که طلاق رجعی دارد آن است که در مدت عده زن حق نفقه دارد مگر اینکه طلاق به دلیل ناشزه بودن رخ داده باشد ، اما اگر نوع طلاق بائن باشد زن در مدت عده حق نفقه ندارد و امکان رجوع به زن نیز در مدت عده وجود ندارد .

سؤال از وکیل طلاق خلعی در مشهد

شش سال قبل در زمان بعد از عقد نکاح دایم با توجه به صمیمیتی که با همسرم داشتم تعداد یکصد و چهارده سکه بهار آزادی که تمام مهریه ام بود را به ایشان ابراء کردم و در دفتر اسناد رسمی حضور یافته و این ابراء را به صورت سند رسمی تنظیم کردیم . بعد از سه سال به اختلاف خوردیم و مجبور شدم وکالت در طلاق از او بگیرم با همان وکالت در طلاق به دادگاه مراجعه کردم و طلاق را تقاضا نمودم و بخاطر اینکه طلاق خلعی بگیرم، اعلام نمودم که مهریه ام را بذل می نمایم

و در قبال آن طلاق خلعی می خواهم دادگاه هم بر همین اساس حکم صادر نمود تا محضر طلاق خلعی را به ثبت برساند با توجه به اینکه همسرم در محضر حاضر نشد خودم شهود را حاضر نمودم و با وکالتی که از ایشان داشتم طلاق خلعی جاری و ثبت شد . چند روز قبل همسرم به من زنگ زد و گفت باید به من پول بدهی و الا از طریق دادگاه اقدام می کنم و سکه هایی را که بذل کرده ای از شما خواهم گرفت من به گفته وی توجه نکردم دیروز برایم پیامک آمد که دادخواستی در دادگاه خانواده ثبت شده است لطفا راهنمایی نمایید.

گروه وکلای توانا vakil-tavana.com  و گروه وکلای عدالت جو  edalatjo.com 

بهترین وکلای متخصص را در اختیار شما قرار می دهند

ورود به سایت بهترین مقالات حقوقی و کیفری 

پاسخ وکیل طلاق خلعی در مشهد

با توجه به اینکه سابقا و پس از عقد ازدواج، مهریه را ابراء کرده اید مجددا نمی توانید دینی را که وجود نداشته بذل نمایید بلکه از مال خودتان باید بذل نمایید که ظاهرا شما یصد و چهارده سکه بهار آزادی بذل کرده اید و طلاق خلعی گرفته اید و در حال حاضر این تعداد سکه را به همسر قبلی تان بدهکار هستید و ایشان می تواند مطالبه نماید . بهتر این بود که شما مبلغی ناچیز مثلا یک سکه سا کمتر از آن را بذل می کردید که اکنون دچار این مشکل نشوید.

تحقق امر طلاق به موجب قوانین کشور از سه طریق امکان پذیر می باشد :

1 – طلاق از طرف زوجه

2 – طلاق از طرف زوج

3 – طلاق توافقی

دلایل محکمه پسند برای طلاق از طرف زن :

1 – محکومیت مرد به حبس 5 سال و یا بالای 5 سال

2 – سوء رفتار مستمر و یا جنون مرد

3 – پرداخت نکردن نفقه زن به مدت 6 ماه

4 – عقیم بودن مرد

5 – ازدواج مجدد بدون کسب رضایت از زن

6- ترک زندگی مشترک

7 – اعتیاد زیان آور مرد و…

تماس مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09155129243 و 09306924956

عباس شیروی وکیل پایه یک دادگستری

برای خواندن نمونه دادخواست طلاق اینجا کلیک کنید.

امتیاز این مقاله :
به این مقاله چه امتیازی می دهید؟
[جمع امتیازات: 2 امتیاز شما: 5]

دپارتمان خانواده

اولین وکیل طلاق خلعی در مشهدبرترین وکیل طلاق خلعی در مشهدبهترین سایت وکیل طلاق خلعی در مشهدبهترین وکیل طلاق خلعیبهترین وکیل طلاق خلعی در مشهدتاپ ترین وکیل طلاق خلعی در مشهددلایل محکمه پسند برای طلاق از طرف زنسایت وکیل طلاق خلعی در مشهدشماره تماس وکیل طلاق خلعی در مشهدشماره وکیل طلاق خلعی در مشهدطلاق فوری و ارزان در مشهدقوی ترین وکیل طلاق خلعی در مشهدماعرترین وکیل طلاق خلعی در مشهدمعروف ترین وکیل طلاق خلعی در مشهدمعروفترین وکیل طلاق خلعی در مشهدمهم ترین وکیل طلاق خلعی در مشهدهزینه وکیل برای طلاق در مشهدوقت گرفتن از وکیل طلاق خلعی در مشهدوکیل تاپ طلاق خلعی در مشهدوکیل تاپ طلاق خلعی مشهدوکیل خوب طلاق خلعی در مشهدوکیل خوب طلاق خلعی مشهدوکیل طلاق خلعیوکیل طلاق خلعی در گلبهاروکیل طلاق خلعی در مشهدوکیل طلاق خلعی در مشهد ثناوکیل طلاق خلعی در مشهد ثناوکیلوکیل طلاق خلعی مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =